Min polare lönnmördar.

I just detta nu ligger jag i soffan hemma hos min polare. Även han är en spelnörd, kanske inte lika mkt som jag men han älskar spel. Med en Xbox handkontroll inkopplad i sin dator spelar han Assassins Creed 2 med sin 42 tums LED tv som skärm. Jag måste erkänna att spelet ser snyggt ut men jag vet inte. Jag har första Assassins Creed hemma i hyllan som samlar damm för jag tycker det bara är krångligt och för mycket att hålla reda på. Som tur är har jag lånat det så inga pengarförlust.

20120721-193411.jpg
Peter, som min polare heter förklarade för mig att första spelet är sämre än tvåan och rådde mig att strunta i ettan och köpa tvåan direkt. Visserligen kommer man missa en del av storyn för den ska vara sammanhängande. Men nu när man kolla när min polare spelar blir man sugen på att gå hem och ge det en andra chans.

Bilden ägs av Ubisoft (c)

Kommentera

