Anger game management.

Kom ni ihåg inlägget där jag skrev om att Max Payne 3 var frustrerande. Efter ha sett ett klipp på youtube så tar jag tillbaka det. Jämfört med denna killen så är Max Payne 3 irriterande bara.

Det var en dag jag spanade in tuben efter klipp på folk som tappar fattningen när dom spelade. Jag tror jag har hittat ett guldkorn. Jag vill inte vara taskig men jag kunde inte sluta skratta. Denna killen behöver vård för såna här utbrott kan inte vara hälsosamt.
Om du som spelar skulle känna av irritationen så stäng av och låt spelet vila nån dag. Som jag nämnde innan så sjunker IQ´t drastiskt och man gör bara dummare saker.

 

Kommentera

