Nintendos svenska hem

Idag vaknade man kl 7 på morgonen. Jag, flickvännen och henne syster skulle köra till Kungälv. På vägen dit pekade flickvännen åt höger och sa att där var nåt jag kunde ta kort på. Jag bände mig dit och vad fick jag se. Jo en stor Mario sitta högt upp på en skylt. Vi körde förbi Bergsala. Jag tog snabbt några bilder men inte ett enda blev bra. Så jag lånar en bild från Wikipedia. Så nu har jag sett Nintendos svenska hem 🙂

20120723-230637.jpg

Bilden ägs av Nintendo (c)

Kommentera

