Min önskelista av kommande spel

Sommarn är här och min semester började sen i måndags. Ser fram mot grillning med nån kall öl, spendera tid med flickvän, komma iväg nånstans och självklart en hel del spelande.
Häromdagen som ni läste var jag vi iväg till Kungälv. Vi stannade till vid en bensinmack för att äta nåt snabbt. Jag passade på att köpa mig väglektyr. I nummret listades kommande spel och jag kunde inte bärga mig att göra en egen lista av kommande önskemål.

  Lollipop Chainsaw, Ute nu
(Kunde inte undgå att namnet Romero står på hennes topp)

Sleeping Dogs, 17 Aug-12

Borderlands 2, 21 Sep-12

Dishonored, 12 Okt-12

Call of Duty; Black Ops II, 13 Nov-12

Beyond: Two Souls, Dec

Crysis 3, Feb-14

South Park: The Stick of Truth, 5 Mars-13

The Last of Us, 2013

Watch Dogs, 2013

Och självklart Grand Theft Auto V men vet inget när det kommer släppas.

Bilderna ägs av Kadokawa Games(c), SqareEnix(c), 2K Games (c), Bethesda Softworks(c), Activision(c), Sony Computer Entertainment(c), EA(c), Sony Computer Entertainment (c), Ubisoft(c), Rockstar Games (c).

Kommentera

