I Survived Max Payne 3

Inte nog med att jag firar min födelsedag (en dag för tidigt) så firar jag med att äntligen har klarar av Max Payne 3. Detta helvete till boss fick mig att jubla högt när han ramlade i backen så jag bokstavligen blev alldeles yr i huvudet. Jag ljuger inte att det tog säkerligen 40 ggr innan jag klarade av banan. Jag gillar spelet jätte mycket men inte bossarna. Sista banan är rena krigszonen och man har bara några väskvagnar som skydd. Fiender sprider ut sig som en eldstorm och deras kulor likadant.

En härlig syn efter många försök

Så där hoppar man omkring och blir träffad av alla håll och ibland ramlar det ner granater som bossen skjuter ut pö om pö. Men när väl filmsekvensen dök upp så trodde jag inte mina ögon och jag bara flämtade ut konstiga ljud. Tillsist skrek jag ut min lycka och kunde inte sitta still i fåtöljen. Brorsan och hans sambo bara stirrade på mig. Plötsligt kände jag en yrsel och som ett tryck i huvudet. Brorsans sambo bara skrattade och erbjöd sig av sitt vatten.

I survived Max Payne 3 :´-D

Det är nåt med Max Paynes utseende som tilltalar mig 🙂

Bilderna ägs av Torbjörn Sellergren (c), Rockstar Games(c)

Kommentera

