Än så länge 2…

Idag var det dags att börja jobbet igen efter fyra veckors semester. Dagen gick segt och jag var/är ganska trött i huvudet. Men efter arbetsdagens slut så blev det ändå några rundor med Uncharted 2: Among Thieves.
Vad kan jag säga än så länge då. Min polare undrade om jag skulle tycka sämre om det eftersom jag redan har kört igenom 3’an. Spel brukar ju trots allt bli bättre för varje ny del som släpps.

20120820-221849.jpg

Än så länge kan jag säga att det är lika fantastiskt som tredje delen. Grafiken, röstskådespelet, variationen på miljöerna, musiken är enastående. Det enda jag ångrar är att jag inte köpte det tidigare. Jag kommer som vanligt göra en hel recension av spelet när jag är klar med det.

Bilden ägs av Sony Computer Entertainment(c)

Kommentera

