Än så länge 3

Saknade att skriva nåt här så jag kan väl kommentera lite snabbt om mitt senaste köp, L.A. Noire: The Complete Edtion.
Just nu är jag på skiva 2/4. Det har gått väldigt snabbt att spela igenom första skivan. Anledningen är väl för att grafiken tar väldigt stor plats på en skiva.
Så vad har jag fått för intryck nu när jag spelar det igen. Jo faktiskt lite bättre. Skillnaden mellan första gången jag spelade det så körde jag igenom hela spelet väldigt snabbt utan att bry mig om vilken Level jag hamnade på. Nu konsentrera jag mig på vad dom säger i spelet och försöker klura ut förhören.

20120911-220440.jpg
Jag har fortfarande lite svårt med dom tre olika alternativen man har att välja mellan, Lying, Doubt och True, speciellt skillnaden mellan Lying och Doubt. Jag fick kolla igenom tuben efter skillnaden mellan dessa två och nu förstår jag mera fast jag får fel ibland ändå. Grafiken är otroligt snygg speciellt i personers ansiktsuttryck. Men jag saknar fortfarande lite att kunna gå in i byggnader i denna enorma stad. Vad däremot som tyvärr är lite irriterande är alla dessa Street Crime som dyker upp tätt inpå varandra när man ska till en destination. Man hinner inte komma fram förr ens radion knastrar och man antar sig fallet, för anta måste man göra om man ska klara spelet hundra procent. Men kortfattat, jag gillar spelet mera nu än förra gången jag körde igenom de.

Kommentera

