Halshuggna Hönor

I just detta nu stirrar jag på tv skärmen som visar titeln för Battlefield 3. Jag har klarat av huvudstoryn i detta spel och provat lite multiplayer men det var längesedan. Min kusin som bor ca 6 mil ifrån mitt undrade om jag ville joina honom och spela online, catch the flag. Han sa att han behövde min hjälp, precis som jag var en riktig hardcore spelare. Det sist nämnda skrockade jag lite för mig själv för jag vet att jag kommer inte vara mycket till hjälp.

Bilden är tagen från nätet.

Att spelar storyn var mycket roligt men multiplayer suger jag fett på. När det kommer till krigsspel så är jag väldigt strategisk av mig. Men när man går ut på multiplayer så går det fan inte att vara det. Alla bara springer runt som halshuggna hönor och nästan omöjligt att skjuta någon. Men i det stora hela så var det ändå ganska roligt att spela för min kusin och jag är lika dåliga på det och vi skrattade flera gånger genom våra headsets.
Och på tal om headset. Jag riktar mig till er som har dom på men använder inte dom, snälla lägg dom inte vid era högtalare. Igår var det en sådan som gjorde de och man höll på att tappa hörseln av oväsendet och min kusin och jag kunde inte höra varandra.

Kommentera

