Än så länge igen.

Oj oj oj. Nu har jag tagit vatten över huvudet. Jag har nyligen stängt av min 360 efter några rundor med Battlefield 3. Men hur hamnade jag där igen? Jag är ju inte färdig med L.A. Noire och inte heller Uncharted till min PS3. Sen har nya spel släppts på marknaden som jag har på på min inköpslista.
Ja det hela började ju med att min kusin ville spela Battlefield 3 online och jag blev tillfrågad att vara med. Så jag la undan L.A. Noire och Uncharted och dammade av mitt Battlefield. Efter en dags spelande online så blev jag fast i det. Sen har dagarna bara rullat på. Man jobbar, kommer hem, duschar, äter och sen spelar dom sista timmarna innan man ska sova. Sen har jag även uppdaterat till Battlefield Premium och då fastnar man ännu mera.

20121009-215232.jpg
Men jag ska ta dom närmsta dagarna med att återgå till L.A Noire så jag kan göra en recension.
Nåja de var allt för denna gången men hoppas jag återkommer snart igen.

Ha de gott och krama varandra i spelvärlden 🙂

Kommentera

