Spel på Hög

Nu när jag ligger hemma sjukskriven så passar jag på att uppdatera bloggen lite. Jag tänkte ta upp en lista över spel som jag har hemma men inte har spelat färdigt.

Vi kan börja från toppen

En liten hög med spel.

BRINK
Brink är ett överskattad skjutare i fps form. Jag köpte detta av enda anledningen att spela nåt online med min lillebror som bor sex mil bort. Det tråkiga är att han fastnade i world of warcraft träsket i stället. Spelet har en urusel story och är i stället byggt på att skjuta utav bara helvete, ena banan efter den andra. Det finns en hel del vapen att välja på men jag tycker det inte finns någon skillnad på dom. Sen tycker jag det är otroligt svårt för man tål inte mycket i striderna.

UNCHARTED: DRAKE´s FORTUNE
Jag är ju ett fan utav Unchrted serien men det första spelet är något sämre än dom två sista. Varför jag avbröt att spela detta spel var för att jag fick L.A. NOIRE. Spelet har lite för mycket skjutande så det drar ner på äventyret lite.

LITTLE BIG PLANET Game of the year.
Detta är ett fantastiskt sidescroller spel med en fantastisk grafik. Men jag har fastnat på en bana så jag tröttnade på att försöka. Spelet ligger på is men ska en dag tas upp igen någon dag.

MASS EFFECT
Gääääääsp säger jag bara. Fy fan vad tråkigt spel. Jag har inte spelat mycket av det men det behövdes inte mycket heller förrens jag skulle tröttna på detta bla bla bla bla spel. Visst story i all ära men fan ge mig nåt att skjuta. Spelet kommer inte fortsättas att spela. GAME CLOSED.

SONIC & SEGA ALL-STARS RACING WITH BANJO-KAZOOIE
Detta spelet köpte jag inte för att varva utan använda det till att spela med kompisar då och då.

HOMEFRONT
Detta spel borde vara olagligt att få släppa på marknaden. Spelet är så fullt med buggar att det inte går att spela. THQ som gjorde spelet verkar heller inte vilja fixa buggarna. Nä dom låter spelet vara som det är. Så länge dom inte fixar de så kommer spelet inte heller spelas. GAME CLOSED.

GEARS of WAR 2
Det hela började med att jag köpte första delen för att spela co-op med min andra lillebror och hade riktigt roligt. Efter vi har klarat första delen så bestämde vi oss för att fortsätta på del två. Jag fyllde då år och jag fick ett exemplar GoW 2 av min bror samtidigt köpte han ett exemplar till sig själv. Vi spelade ett tag tillsammans men sen kom Skyrim som min bror fastnade för. Så där är det en paus i spelet om jag inte fortsätter själv eller kanske hittar någon annan att spela med.

METRO 2033
Köptes bara för man hade för mycket tid och pengar. Spelet är astråkigt och kunde ha gjorts mycket bättre. GAME  CLOSED

TABLE TENNIS
Jag har precis fått det så det kommer ta ett litet tag innan jag spelar det.

L.A. NOIRE
Jag ska snart sätta mig igen med detta polisspel. Jag blev avbruten av att spela detta med att spela Battlefield 3 med min kusin.

Ja det var alla spel som ligger på hög just nu. Vad jag spelar just nu är lite vad jag känner för. Men dom senaste dagarna har jag jobbat på att uppdatera bloggen för att göra den bättre.

Kommentera

