Problem med bloggen

Uppdateringen av sidan går långsammare än vad jag hade väntat. Jag har jobbat och kollat kodning hela dagen och ärligt talat så fattar jag ingenting. Jag kan html men inte css som bloggar verkar vara uppbyggda på. Men vad vet jag. Jag har testat att bygga upp bloggen på en annan site men den verkar sakna vissa funktioner som wordpress har, plus jag gillar wordpress. Ni som inte vet vad jag pratar om så handlar det om den högra sidebaren som är för liten för rullgardinen, xbox live kortet och psn kortet. Hur man utökar detta verkar vara i kodningen. Ja ni som vet hur man gör kan höra av er om ni vill.

Ha de gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

