Uppdatering Projekt R

Just nu mår jag jävligt dåligt men jag ska försöka uppdatera här på bloggen så gott jag kan.

I just detta nu sitter jag med mitt nyligen inkomna Grand Theft Auto IV: The Complete Edition. Detta spel innehåller orginal spelet Grand Theft Auto IV, två expansioner Lost and Damned och The Ballad of Gay Tony. I fodralet kommer även med en karta över staden och på andra sidan en fin poster som jag ska köpa en ram till och hänga upp på väggen. Sen även en manual. Detta spel ingår i mitt Projekt R.

Orginalspelet GTA IV

Två expansioner på en skiva.
The Lost and Damned
The Ballad of Gay Tony

En karta/poster och en manual

Detta var allt jag orkade uppdatera just nu men…

Ha de gott och krama varandra ute i spelvärlden

Kommentera

