Än så länge 5

Jag har tagit en tankeställare om spelen jag har. Jag har en del som jag inte har kört färdigt. Så jag har nu bestämt mig att lugna ner mig med inköp av nya spel tills jag har gått igenom dom alla. Tex ikväll spelade jag Gears of War 2.
20121112-222622.jpg
Jag har ju tjatat på min lillebror om när vi ska fortsätta att köra co-op på detta. Än idag verkar han inte intresserad. Så jag har bestämt mig för att köra det själv. Det var ganska roligt även om jag knappt kom ihåg vad alla knapparna gjorde.

20121112-222903.jpg
Men så får de bli. Jag tar en paus i från Battlefield 3 för att ägna min tid mot andra fiender. Skulle du känna dig sugen på att haka på så bara lägg till mig på ditt livekonto.

Ha de gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

