Kamera, tystnad och spela

Idag så har jag jobbat hårt på den nya bloggen. Jag är inte riktigt färdig med den ännu. Men jag kan uppdatera här så länge. Nu kan jag börja utveckla bloggen med videoklipp. Idag kom min ElGato Game Capture som jag ska spela in mitt spelande på  så att jag sen kan posta dom här på bloggen. Jag har smidit en plan om vad som ska spelas in först, men då behöver jag en xbox orginal, ni vet den första fula, tunga monstret Microsoft släppte på marknaden.

Men idag ville jag prova den lilla apparaten och se vad den gick för. Så mitt första klipp blir en liten runda där jag spelar Battlefield 3, Team Deathmatch. Jag var illa tvungen att klippa ner filmen så den inte skulle ta så stor plats. Spelandet gick inget vidare men jag ville mest testa min  nya leksak.

Kommentera

