Intro, maestro.

Pga att det är mycket brist på arbetsuppgifter på jobbet så slutade jag redan vid lunchtid. Passade då på att uppdatera med nya inlägg på bloggen samt jobbade på ett nytt och bättre intro till Handkontrollblogg Movies. Som jag nämnde innan så ska jag börja spela in mitt gameplay och lägga upp det på youtube och här. Vad jag behövde då var ett bra intro. Efter man slängt ihop olika idéer i huvudet blev jag färdig med en jag blev riktigt nöjd med. Ni kommer få se den nästa gång jag postar en ny video.

Ha de gott och kramar varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

