Morgonmys och Video Game Awards 2012

Läste igår kväll att Video Game Awards 2012 eller VGA skulle sändas live på nätet. Det tråkiga var att det skulle sändas 03.00 svensk tid. Så jag orkade inte hålla mig vaken och fick kolla på det idag. Dom som vann i olika kategorierna var.

vga

Best Shooter
Borderlands 2

Best Character
Claptrap

Best Action Adventure
Dishonored

Best Indipendent Game
Journey

Game of the Decade
Half Life 2

Game of the Year
The Walking Dead.

Men det finns mera kategorier som inte togs upp i programmet men finns listade på Spikes hemsida.

Om jag håller med att rätt spel vann vet jag inte men det är bara min åsikt. Men jag får ge vissa spel en andra chans.

Ha de gott och krama varandra ute i spel världen.

Kommentera

