12-12-21

Igår var det en en del spänning för vissa om vad som skulle hända. Allt snack om jordens undergång pga den mayanska kalendern. Själv är jag en riktig skeptiker när det kom på tal. Men jag kunde inte låta bli att mitt i julhandlandet passa på att gå in en spelbutik och köpa ett begagnat Dantes Inferno som en liten wink wink till dagens datum. Dom hade spelet bara till playstation 3 men jag hade hellre haft det till min gamla 360. Det är sant, det är jordens undergång tänkte jag med ett flin.

Welcome to HELL

Welcome to HELL

Kommentera

