God Jul och god Zombieslakt

Då var vi här igen. Så gott som i hela landet stressar folk i köken. Barn springer otåligt omkring och väntar på den skäggiga gubben i rött. Släktingar knäcker nötter. Allt verkar vara i rent kaos.
Samtidigt hemma hos mig vaknar jag upp i lugn och ro jämte min flickvän. Det första vi gör medans vi fortfarande ligger i sängen är att byta julklappar. Och detta fina spektakel fick jag.

20121224-102748.jpg
Man blir nu sugen på att köra några vändor Left 4 Dead efter denna julklapp. Men ack jag har inte spelet kvar. Men jag oroa mig inte för jag har ju en ful ovana att köpa gamla spel. Så vem vet, den kan hamna i min samling igen.

God Jul på er och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

