2013

Det är ett nytt år. 365 dagar kvar till 2014. Vad har man då att se fram mot i spelvärlden? Jag har en sak jag inte kan få ut ur huvudet och det är retromässan i Göteborg. Så i år ska jag dit med kamera och block. På tal om mässor så har man Gamex i Kista också att se fram mot i oktober. Men självklart är det andra saker. För inte tala om Rockstars GTA V. Andra titlar som man ser fram mot är Last of Us exklusivt till Ps3’an. South Park: The Stick of Truth. Crysis 3, bröstförminskade Lara i Tomb Raider. Det är vad jag kan komma på nu. Men det kommer att komma in fler spel i min samling. Gott nytt år och ha en god fortsättning 🙂

Kommentera

