Its time to get WET

Härom dagen hade jag ett Kill Bill maraton så jag för priset lite över en hundring köpte jag det gamla spelet WET. Jaaa ja jag vet att jag klankade ner på demot pga att det är ett combospel. Men jag kunde inte sluta gilla grafikupplägget med den gamla 70 tals filtret över skärmen. Och vem vet jag kanske inte ens behäver använda alla kombinationer man kan göra, jag menar jag gör det inte på Dantes Inferno. På tal om Dantes Inferno så har jag beställt boken spelet baseras på, Den Gudomliga Komedin. Så jag ska bli lite nyttig och läsa en bok också. Men först, ska vi testa att bli lite WET.

wet

Kommentera

