Än så länge 6

Jag blev sugen på att skriva nåt men jag visste inte bara om vad. Så jag bestämde mig för att göra ett inslag av Än så länge.
Så vad har jag hittat på nu då?
Jag har spelat lite WET. Jag måste tyvärr säga att jag kommer nog inte fortsätta att spela detta katastrof till spel. Vad är de då som är fel? Alltså allt i spelet är riktigt häftigt förutom en sak nämligen handkontrollen. Hur i helvete kan ett bolag sabba sitt egna spel med att slänga in så dålig teknik på styrandet. Det är som om Leonardo Da Vinci skulle efter blivit färdig med Mona Lisa lägga tavlan på golvet och huka sig över den och lägga en stinklimpa över den.

Vad har vi mer…Jo Space Marine. Vad kan jag säga om detta. Hela alltet känns som en dålig kopia av Gears of War. Men vem vet jag kanske plockar upp de igen en dag när jag inte har nåt annat att spela.

Dantes Inferno till Ps3’an kommer jag fortsätta med. Just nu är de en kort paus i de pga jag har fastnat i Battlefield 3 träsket.
Jag ska erkänna att i början förstod jag inte poängen med att spela detta online mot varandra. Men nu ett bra tag senare så kan jag säga att det är beroendeframkallande.

Så där har ni en liten uppdatering om vad som händer.

Kommentera

