Mera pang pang och hysch hysch

Helgen spenderades hemma hos min flickvän i Växjö. Det var en hel del mys och även lite spelande på hennes Wii. Vi spelade New Super Mario Bros, Wii Sports bland annat Bowling och Golf vilket var mycket trevligt när man väl lärde sig hur det funkade. Det blev även en tripp till en elektronikkedja där jag införskaffade Call of Duty: Black Ops II. Men nu är jag hemma och jag kunde inte hålla fingrarna borta från min gamla xbox utan jag installerade mitt nya spel. Har spelat några uppdrag bara för att se hur det funkar. Så än så länge är det ett ganska hyfsat krigsspel. Vad som även gör spelet mera intressant är att det RYKTAS att när Treyarc intervjuade en före detta soldat för research till spelet så blev så blev han  häktad för att ha sagt för mycket till speltillverkarna. Är detta sant eller bara ett PR trick för att sälja sitt spel bättre. Gör egna slutsatser men jag tycker det är spännande med lite hysch hysch 😉

codbo2

The Future Is Black

Kommentera

