Än så länge 7: Back to Hell

Idag efter jobbet, ja eller rättare sagt när jag var på jobbet blev jag sugen på att återvända till helvetet. Så efter jobbet, en dusch, lite mat medans man tittade på The Big Bang Theory så kickade jag igång ps3’an och hoppade ner i helvetet i Dantes Inferno. Jag vet inte riktigt hur långt jag har klarat spelet men jag anar att jag börjar närma mig slutet. Så vad tycker jag om detta helvetiska spel. Ja som vanligt har jag både positiva och negativa åsikter om det men det kommer jag ta upp när jag har klarat av det och slängt ihop en recension.

February 10th, 2010 @ 09:35:22

Annars så har jag satt köpstopp igen för jag börjar få en hel del spel som ska spelas igenom. Här kommer en lista över spelen.

  • Resistance 2
  • Resistance 3
  • Mirrors Edge
  • Space Marine
  • Call of Duty: Black Ops 2

Angående Mirrors Edge som är svårt och Space Marine som känns sådär får jag se om jag fortsätter med. Men dom ligger i hyllan och väntar på att bli spelade.

Kommentera

