Update.

Idag vaknade man tidigt på morgonen även om jag är ledig från jobbet. Jag har sneglat över min spelblogg och tyckte den behövdes bättras på. Så jag satte mig efter frukosten och startade upp Photoshop och började jobba. Jag har även bytt tema på ramarna så det passar allt innehåll bättre. Nu börjar jag bli riktigt nöjd med den och den får hålla sig så tills jag kommer på nåt nytt.

Annars så spelar jag vidare på Dantes Inferno och jag tror jag börjar närma mig slutet. Jag har även kollat lite Dead Island Riptide och som jag nämnt innan att jag är mycket sugen på att köpa zombie bait edition.

Jag kommer även spela in mera gameplay nu eftersom jag tog upp ett gammalt bord i källaren där min lånade stationära dator står på så jag slipper sitta på golvet, med andra ord så är det mycket behagligare nu att sitta med klippen nu.

Men det är allt jag kan komma på just nu och hoppas ni gillar den nya finputsade designen.

Ha de så gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

