Zombie Baits blodiga byst.

Det var på rasten när jag och en arbetskollega diskuterade om släppet av Deep Silvers nya Dead Island Riptide Zombie Bait Edition. Vi båda blev väldigt förvånade över är att enligt en annan blogg så kom dom flesta klagomålen från Dead Island spelare. Jag har sökt internet med ljus och lykta men jag hittade inget svar på VARFÖR dom klagade. Så jag emailade Deep Silver och frågade dom vad fuzzet var om men jag har inte fått nåt svar.
Men vi kan tänka ut vad folk har klagat om tidigare om andra saker.

RUBLE RUBLE RUBLE!!!

RUBLE RUBLE RUBLE!!!

  1. Vi kan börja med att statyn har bikini.
    So what. Spelet utspelar sig på en solig semesterort och precis som i verkligheten så bär oftast kvinnor bikini på soliga semesterorter.
  2. Statyn har avkapade lemmar.
    Duh…Det är det man gör med zombies i spelet men då klagade ingen.
En zombie kvinna i bikini

En zombie kvinna i bikini

Med andra ord så förstår jag inte sammanhanget över klagomålen. Jag hade däremot förstått om folk hade klagat om Dice hade släppt en storbystad staty till Battlefield 3 vilket då inte finns något sammanhang. Men som jag ser det så finns det i Dead Island.
Jag kan avsluta med att säga som jag brukar säga till andra: Vill du inte ha det så köp det inte.

Heads up

Heads up

Ha de gott och krama varandra ute i spelvärlden.

Kommentera

