Trösta sig med Far Cry 3

Torsdagen förra veckan kunde inte börjat sämre. Jag hade kört till min flickvän för att spendera helgen där. Jag tog med mig min minipc för att göra spelrecensionen av CoD Black Ops 2. det tog inte lång tid efter jag hade skrivit färdigt den så fick jag rusa till toan. Jag ska inte gå in på detaljer men magen hade sagt ifrån. Så helgen fick spenderas nerbäddad i antingen säng eller soffa. Min flickvän som precis haft samma virus kände igen de med en gång. Så hon var så söt och tog hand om mig, vilket jag inte är riktigt van att bli. Så i måndags blev det en utmaning att köra hem dom ca sex milen utan att göra ner sig.
Så denna veckan när jag har legat hemma så passade jag på att testa det nya spelet Far cry 3 och även spela in några klipp vilket ni kan hitta här.

farcry3

Kommentera

