R(A)GE

Japp jag har gjort det igen. Strävat bakåt och hittat ett äldre spel som jag tänkte ge en chans. Även om min polare varnade mig för detta spel så kunde jag inte låta bli att beställa det. Han har så gott som bespottat det och ryser när han hör namnet. Men som sagt, jag kunde inte låta bli att beställa det. Så idag kom det, RAGE. Jag har läst gamla recensioner om spelet och många gav det lägre betyg. Men varför då köpa det?

IMG_2975

Jo det är ganska enkelt, jag är en sucker för postapokalyptiska spel och filmer. Varför vet jag inte. Jag kanske har en våt dröm att det skall hända i verkligheten. Nä jag skojar bara……eller? 😉
En annan sak varför jag köpte är det att även om recensioner har gett ett spel dåliga betyg så vill jag gärna själv bedöma det. Och sist men inte minst så kostade spelet 98 kr inkl frakt. Så skulle spelet suga så har jag inte förlorat så mycket på det.

Ha de så gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

