Gravplundring.

Idag när jag kom hem från min motionsrunda efter jobbet så låg det ett vitt paket i brevlådan. Jag blev riktigt glad för jag visste vad som fanns i.
Tomb Raider i ny tappning. I stället för den storbystade Lara Croft som första gången kom ut till playstation one så har ett nytt bolag tagit upp titeln och gjort om det till ett mer vuxet, bröstförminskat och mörkare spel. Visst tolka mig inte fel jag gillar bröst, de kan ni fråga min flickvän, hahaha.

IMG_2977
Men iaf som jag nämnde så verkar det mera seriöst.
Igår gjorde jag en vårstädning på min xbox och plockade bort spel jag var färdig med så det finns plats för mitt nya spel.

Ha de så gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Ett svar to “Gravplundring.”

  1. Brutaltverbal Says:

    Att du endast ”gillar bröst” är väl en underdrift om något. Sen vill jag poängtera att kvinnor med små bröst också har bröst =)

Kommentera

