Tomb Raider Collector´s Edition

Igår kom äntligen mitt paket i från amazon i England. Jag har bestämt mig för att köpa olika samlar utgåvor utav utvalda spel. Jag har ett special edition som är försenat som jag väntar på. Men igår kom min första som blir starten på min kollektion, nämligen Tomb Raider Collector´s Edition.
Det första jag la märke till var hur väl amazon hade paketerat varan. Det kom ett lite större paket och när jag öppnade så fanns det även ett mindre paket.

IMG_3061 IMG_3062

När jag även hade öppnat detta så möttes man av bubbelplast. Och längst in i plasten så fanns mitt nya Tomb Raider. Allt som tillhör denna utgåvan ligger i en riktigt snygg plåtlåda. När jag öppnade plåtlådan så var det en action figur av Lara som låg överst.

IMG_3066

IMG_3069

Till figuren kom även olika utbytbara händer så hon ska kunna hålla diverse vapen som kom med. Sen i plåtlådan finns en större ask. I denna asken finns det en survivalpåse, en bok med målningar från spelet, en karta som är vändbar och blir en affisch på Lara, två st nerladdnings kort och sist men inte minst självaste spelet.

IMG_3071 IMG_3072

Jag är riktigt nöjd med köpet och hoppas att jag kommer att fortsätta att samla ihop en riktigt snygg samling som jag tänker ha i en glasmonter.
Jag vet vad ni tänker och förutom nördigt så ja jag hade redan köpt den vanliga utgåvan av Tomb Raider. Men det var för att jag inte visste att denna skulle komma. Men jag kommer att lägga ut det första vanliga exemplaret på Tradera, så bjud gärna.

http://www.tradera.com/tomb-raider-auktion_302040_178815085
Ha de så gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

IMG_3073

IMG_3074 IMG_3075

 IMG_3076 IMG_3077

IMG_3078

Kommentera

