Än så länge 8

Vad gör du nu för tiden?
Varför hör du aldrig av dig?
Nääää stopp stopp stopp. Ingen svensk smörsång på denna sidan. Men det ligger lite sanning i texten.
Vad som händer hemma hos mig är mycket Far Cry 3. Jag har ganska nyligen öppnat upp den andra ön (spoiler). och låst upp en hel del vapen.
så vd tycker jag än så länge om spelet. Ja jag vill inte säga mer utan att spoila en framtida recension men jag kan som vanligt hitta massor av positivt och en del negativt. Men jag ska kämpa mig igenom de.

Psykopaten Vaas i Far Cry 3

Annars så har jag som det förra inlägget ett nytt Tom Raider som väntar på att bli påsatt….eller jag menar spelat (harkel).
R(A)GE ligger oxå på hyllan och väntar men det får man se när man kickar igång det.

Hmmm…vad…mer….Jo jag väntar på ett paket som har tagit typ en månad men jag har fortfarande inte fått de. Även det paketet är en Epic Edition, ja ni får gissa själva vad det är, gamers vet det iaf 😉
Nähäpp det var allt som händer här. Det går långsamt fram men sakta är också en hastighet.

Ha de så gott och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Bilderna ägs av Torbjörn Sellergren(c)

Kommentera

