Super Mario och från en ö till en annan.

Lördagen spenderades med flickvännen som också som snorade. Så vad kan två snorande personer göra förutom dela på näsdukar. Jo sätta sig med New Super Mario Bros Wii. Ja det är samma som hon fick i julklapp. Vi har spenderat många timmar innan på samma bana i värld 5 utan lyckat resultat.

Flickvännen försöker le när hon spelar.

Flickvännen försöker le när hon spelar.

Jump little plumber.

Jump little plumber.

Men äntligen klarade vi av den. Så i just detta nu har vi kommit till värld 8 som vi kommer fortsätta en dag med detta spel. På tal om trollen, jag fick nyss ett sms där flickvännen skriver att hon längtar tills nästa gång vi spelar NSMBWii. När jag sen var hemma och fick besök av en polare så visade jag honom det nya Tomb Raider. Jag spelade ett antal uppdrag tills klockan blev för mycket och min polare gick hem.

IMG_3130

Bilderna ägs av Torbjörn Sellergren(c)

Etiketter: , , , , , , , , ,

2 svar to “Super Mario och från en ö till en annan.”

  1. Brutaltverbal Says:

    Det är spännande nu =)

Kommentera

