På väg mot Göteborg

I just denna stund så sitter jag och min flickvän på väg mot Göteborg. När vi kommer fram blir det att ta in på rummet för att lämna av väskor och dylikt. Sen blir det att besöka Slottskogen om allt går som planerat. Sen i morgon blir det att besöka Spelretromässan. Det är första gången vi gör detta, mässan alltså. Så man känner sig peppad och hoppas att peppen inte går till spillo.
Jag hör av mig igen i morgon om jag inte är för trött för att rapportera.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

20130510-111926.jpg

Kommentera

