CAN YOU DIG IT!!!

Mina damer och herrar. I just detta nu så laddas The Warriors ner till min Playstation 3 ifrån PSN. Det ska bli en fröjd att äntligen att få sätta sig med detta spel som jag och min polare började med när det kom ut 2005 eller 2007. Playstation 3 är en starkare maskin än sin föregångare så det ska nog inte vara nåt problem att spela utan att det ska låsa sig för att maskinen inte klarar av det.
Jag hoppas att man fortfarande kan spela två personer på spelet annars så får min nya extra handkontroll användas till annat.
Så låt oss nu ta oss tillbaka i tiden och där gängkrig styrde gatorna och ända settet att överleva är att slå sig fram.
Its time to come out and play

20130529-181932.jpg

Bildkälla: Rockstargames/Paramount

Kommentera

