Det börjar hända saker.

Idag kom äntligen den sista hårdvaran för mitt nya projekt till bloggen. Vad det är vill jag inte säga ännu men ni ska få en bild som ledtråd. Jag verkligen hoppas att detta kommer fungera för jag har lagt ner många veckor med att tänka ut planer om vart jag vill ta bloggen och detta är ett av dom. Så en hel del pengar och energi har lagts ner och jag vill inte det skall gå till spillo.

IMG_3618

Vad jag annars gör inom spel är att jag just nu spelar Gears of War 3. Jag har provat lite Dishonored men lagt det lite på is. Jag ska ta upp det igen en dag men då spela från början för ärligt talat så vet jag inte vad jag gör i spelet, hahaha. Flickvännen verkar ha fattat tycke för det gamla spelet The Warriors och det är kul. Men jag tror hon gillar The Giana Sisters lite mera.
The Last of Us släpptes härom dagen så det funderar jag på att plocka upp för det verkar vara jävligt bra. Det har ju även fått bra kritik av typ all spelmedia.

Detta inlägg blev inte längre än så här men det får duga.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

