I got, One ticket to paradise

Ett vissel hördes ifrån min mobil. Paket från —– finns nu hos — —-. Jag hade nu fått mitt paket innehållande Dead Island Riptide Zombie Bait Edition.
När jag kom hem och öppnade så blev jag ännu en gång överraskad hur stort innehållet var.
När jag plockade upp boxen av svart wellpapp ur lådan så kollade jag runt på dom snygga trycken dom hade gjort.

IMG_3651

Sen framme på lådan är det en dörr man kan öppna och stänga för att se den stora statyn och på insidan av dörren ännu mera tryck.

IMG_3653
Jag stängde och öppnade i toppen och plockade ut allt på bordet. Jag studerade statyn och blir imponerad hur detaljerad handmålningen är.

IMG_3654 IMG_3655

Förutom den stora statyn så följde spelet med, ett billigare artwork kort och ett steelcase.
Jag fick detta till ett billigt pris för 499 kr vilket är skillnad i från 999 kr. efter hade fotat allt så placerade jag statyn vid andra sidan av tvn.

IMG_3660 IMG_3662

Kommentera

