Blog going Pod

Nu kan jag dra av skynket över vad jag har jobbat med och lagt massa funderingar och pengar på.
Jag är själv en pod lyssnare och gillar det väldigt mycket.
Det var sen därefter jag ville testa göra det själv. Men det behövdes pengar och idéer och hitta dom rätta sakerna.
Så jag investerade en ny dator och en ny mikrofon. Sen fick man sitta och lära sig det nya programmet.
Jag har fortfarande lite kvar att lära mig så jag kommer utnyttja youtube så länge.
Mitt första projekt blev med min bror där vi diskuterar om utseendet på spelkaraktärer samtidigt som vi skapa en ny karaktär som skall se ut som en antihjälte.
Här nedan finns klippen på pilotavsnittet. Även om min bror och jag inte är radiopratare så gick det ganska bra för att vara första gången.

Ha de så bra och kramar varandra ute i spelvärlden.

IMG_3618

Kommentera

