Bortglömt bärbart.

Igår hälsade jag på hos en polare. Han ville visa sitt nya ljudsystem vilket är ett 2.1 virtual surrondsystem. De lät helt ok. Men när vi sedan satt och snackade i soffan så fick mitt ena öga syn på når i hans dvdställ. Där låg mitt gamka PSP.’
-Ja just de, den ja. Ja den kan du ta hem igen, sa  han.
Jag hade totalt glömt bort att jag hade detta. Min polare hade lånat de för någon semester sedan och sen fann den i glömska. Jag minns att jag hade köpt denna för längre bil, buss och tåg färder. Jag köpte till GTA Chinatown Wars vilket ingår i GTA serien.
Så i både igår och idag har jag suttit med denna och spelat lite. Jag kollade även i manualen och såg att denna skall gå att koppla in i tv´n med en speciell kabel så de är uppskrivet i in shopinglista.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden

IMG_3698

 

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

