Det var med ett JAAAA!!!

Nu i helgen så försökte jag och min flickvän ännu en gång den sista banan på New Super Mario Bros Wii, för dt var väl fan att vi inte ska klara de. Vi försökte ett par gånger och när det var flickvännens tur att pröva med en liten skeptisk min så nailade hon den.
JAAAAAAAA!!! skrek jag bokstavligen rätt ut och flickvännen med. Jag kunde knappt fatta att det var över. Jag har spenderat långt över 200 liv på de spelet och flickvännen lite mindre.

IMG_2021

Nu förstår jag hur det känns för fotbollsfanatiker när dom kollar på någon match på tv och dom vinner. så kändes det för mig.
som jag har nämnt i ett tidigare inlägg så suger jag fett på super mario spelen så därför var det extra roligt att se flickvännen slå Bowsers arsle. Senare den kvällen la jag mig med ett stort leende och och såg min flickvän som en hjälte. Puss på dig älskling.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden.

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

