Link på loppis

Nu är det min sista semestervecka och den spenderar jag och min flickvän hemma hos hennes föräldrar.
Idag så ville jag besöka en liten by någon mil härifrån för dom har en del second handbutiker och loppisar.
Vi gick in i den första och det tog inte lång tid förrens jag fick napp på något. I en korg på golvet såg jag en seriepocket med namnet Zelda. Jag plockade upp den för att granska objektet närmare. The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Blev glad att jag hittade den och ännu gladare av priset, 5 kr.

20130731-175205.jpg
Jag visste inte om att det hade gjorts en serie om den berömda alven och hans äventyr. Men tydligen har det gjorts flera pocket och den jag kom över är den senaste.
Serieformatet är av manga och liknar väldigt mycket från speläventyret Windwaker.

Kommentera

