Bättre sent än aldrig.

Oj oj oj vad jag ligger efter i bloggen. Jag har inte skrivit något på länge och jag har en hel del att säga.
Vart ska jag börja?
Podcasten går saktare än vad jag hade velat men jag jobbar på det. Hade jag fått som jag hade velat så hade jag bandat ett avsnitt i veckan men antingen är jag för trött, för lite ämnen att prata om eller för lite tid. Men jag ska försöka göra en ändring på detta.
Jag fyllde år i Juli och jag fick många fina presenter. Flickvännen hade bakat en South Park tårta till mig som smakade otroligt gott.

IMG_3793

Kusinen med sin familj kom med en matkorg till mig. Och sist men inte minst så fick jag microsoft points av min lillebror.

IMG_3854

Under semestern hittade jag nåt roligt i en second hand butik, nämligen en spelkonsol med 101 spel inbyggt. Jag har bara hunnit testa den lite och den fungerar utmärkt. Mer om den i ett kommande podcast.

IMG_3816

Jag fick ett paket i posten där jag hade beställt Borderlands 2: Deluxe Vault Hunters  Collectors Edition, phu de var en lång titel. Detta paketet är den näst största samlar utgåvan och jag fick den billigt. Jag passade även på att beställa en snygg t-shirt med ett borderlands 2 tryck på.

IMG_3847 IMG_3848 IMG_3849 IMG_3850 IMG_3851 IMG_3853 IMG_3845

Annars i spelväg så sitter jag med Last of Us. Vad jag kan säga än så länge så är det snuskigt snyggt och lite svårt. Mer om spelet kommer sen i en recension.

Detta var allt för denna gången men…

Ha det så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Ett svar to “Bättre sent än aldrig.”

  1. geek shirt Says:

    geek shirt

    Bättre sent än aldrig. | Handkontrollblogg

Kommentera

