Podcast problem

Hej alla läsare och lyssnare. Jag har fått till min kännedom att folk med Android telefoner inte kan hitta eller lyssna på på podcasten. Jag har vänt upp och ner på så gott som hela internet efter lösning på problemet men har ännu inte hittat nåt. Jag jobbar så fort jag kan för att lösa detta för det är självklart att Android användare ska få höra på Sveriges mest amatöraktiga podcastare. Om ni som läser detta kanske vet vad problemet är kanske kan hjälpa mig.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden.

Ett svar to “Podcast problem”

  1. Mould Pod Cast Says:

    Hello mates, its great article on the topic of tutoringand entirely explained, keep it
    up all the time.

Kommentera

