Nytt gosedjur och en tavla

Idag gick jag och flickvännen ut på en second hand turnering. Det går ut på att besöka alla second hand butiker som finns i stan. Ibland hittar man något men ibland inget. Men idag hade jag lite tur och hittade en Crash Bandicoot gosedjur för tjugo kronor. Den är lite trasig i knävecken men inget som inte går att laga. Sen efter besökte vi den lokala bokhandlaren så jag kunde köpa ett nytt bakgrundspapper till min nya GTA V tavla. Med hjälp av flickvännen så blev den riktigt snygg när den kom upp på väggen.

IMG_3948

 

IMG_3946

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Ps: Jag tror flickvännen börjar gilla Heavy Rain 😉

Kommentera

