Än så länge 9

Det känns som jag inte har skrivit något här på länge så jag uppdatera er lite.
Vi kan börja med vilket spel jag kör just nu. Som ni vet går jag igenom skämshögen och nu är det Rage som går.
Jag spelar även lite Borderlands 2 ibland men söker någon att köra co-op med.
-MEN HALLÅ PODCASTEN DÅ???!!!
Jag ska var ärlig och säga att det går mycket segare än vad jag hade velat. Det största problemet är att jag inte hittar någon som skulle vilja spela in en gång i veckan så tyvärr verkar det ligga lite på is än så länge.
Jag försöker även göra gameplay videos men tappar lusten när jag vet att en femton minuters film tar över två timmar att ladda upp på youtube, Jag har kollat och jag kan inte få snabbare uppladdning. Men jag ska försöka ändå eftersom det är roligt att hålla på med det.
Så står de till just nu. Ganska segt men jag försöker vara optimistisk.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden

Kommentera

