Julklapps spel

Julafton var för två dagar sedan och jag tyckte det var dags att skriva ett nytt inlägg. Jag fick grymma julklappar av flickvännen nämligen Batman Archam City och Metro 2033. Jag har väldigt svårt att hålla mig borta från Batman för jag hade en plan att gå igenom min skämshög. Men å andra sidan är det ett kritikerrosat spel jag fick av henne. Så jag kommer troligen inom väldigt kort tid sätta mig med det.

20131226-121921.jpg

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Foto: Aurora Gustafsson

Kommentera

