Än så länge 10

Tiden går snabbare än vad jag hinner skriva här. Så vad har hänt på sistone. Ja för det första är att flickvännen klarade teorin och uppkörningen så nu har hon körkort. Så ett stort grattis till henne. På spelfronten så sitter jag med Batman Arkham City. Angående skämshögen så tror jag den inte kommer röras om jag ska hinna med dom nyare spelen. Men man ska aldrig säga aldrig.
Podcasten ligger fortfarande på is tyvärr för jag gillade att spela in med min familj och vänner. Men man får ha förståelse att dom inte vill eller kan en gång i veckan.
Jag kan snart börja med mina gamplayvideon Det enda som saknas är ett trevligt intro som jag har olika ideer hur dom ska se ut. Sen är det dags att börja gör dom.

Så mycket händer här, både mycket och lite.

Ha det så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Ps: Jag lär mig spanska 🙂

Kommentera

