Ännu ett spel avklarat.

När jag kollade igenom min skämshög så hittade jag ett spel där jag inte hade mycket kvar av att spela. Så jag startade min xbox och stoppade i skivan. Några timmar senare klarade jag av Call of Duty Modern Warfare 2. Jag köpte ju spelet mest för den omtalade skjut scenen ”No Russians” så jag kommer inte recensera det. sen är ju spelet asgammalt också. Men jag kan säga så här mycket. Vill man ha ett krigsspel där man skjuter mycket, bra grafik och har en usel och förvirrande story så ska man satsa på denna serien.

mwf 2-2 kopiera

Nä förresten det finns ett CoD som jag gillade och det är första Black Ops som tar med en på historiska händelser och det är gjort av Treyarch. MWF2 är gjort at Infinity Ward och dom verkar inte satsa lika hårt på story utan satsa mer på onlineliret.
Detta var allt jag hade att komma med för denna gången. Men jag ser positivt för jag fick väck ett spel från skämshögen.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Foto: Torbjörn Sellergren

Etiketter: , , , , , , , , , ,

Kommentera

