En helg med South Park

Helloooo!!! Idag är det söndag och jag har varit riktigt upptagen hela helgen med det nya spelet South Park: The Stick of Truth till min 360. Paketet kom i fredags och har sen dess suttit många timmar med goa skratt. Jag ska vara ärlig med att jag är inget stor beundrare av rollspel men ger mig vika för detta underbara spel. Vad som sen dra ner underhållningen i spelet är ju som sagt den europeiska censuren, eller rättare sagt bortklippningen som Ubisoft har gjort på konsolversionerna men konstigt nog inte Pcversionerna vilket är jävligt ologiskt. Att klippa bort scener ur South Park är som att klippa bort sexscenerna i en porrfilm. Men vi får hoppas på att detta inte drar ner spelet allt för mycket.
Ha det så bra och krama varandra ute i spelvärlden.
IMG_4306

Etiketter: , , , , , , ,

Kommentera

