Än så länge 11.

Vad har hänt på sistone? Gipset för min tumme är borttaget sen ca tre veckor tillbaka. Det var lite svårt att spela direkt för tummen var ganska stel. Förutom en mindre ”bula” och kan nästan böja tummen hela vägen så har det nu blivit lättare att hålla i handkontrollen. Just nu är det Borderlands 2 som går varmt på min 360. Har kört med ett öppet spel så att folk kan hoppa in. Men det har bara varit en gång som man har träffat på en annan trevlig person som man kunde samarbeta med. Sen annars har det tråkigt nog bara varit tolvåriga britter som skryter om sina vapenfynd och ständigt vill utmana mig på dueller.

Jag ska försöka göra mera gameplay videon. Jag blev färdig med den första fasen med att fixa kamera och ett ställ som jag får låna av min flickvän. Men jag saknar en bättre mikrofon och jag suktar efter en speciell men den kostar en hel del. Ljudet är otroligt viktigt för mig och som man märker på det senaste klippet där min flickvän spelar Super Mario Bros så är jag inte nöjd med ljudet.

Det är vad som händer just nu men ni har fått en liten uppdatering. Men tillsvidare så bjuder jag på en en rolig men sann bild som jag hittade på nätet.

videogames

Ha det så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

Kommentera

