Bockar av Borderlands 2

I just detta nu tittar jag på när eftertexten till Borderlands 2 rullar förbi till musik som låter som James Brown, i alla fall i början av låten. Men kommer jag göra en recension av spelet? Nä det kommer jag tyvärr inte, spelet har några år på nacken och jag känner inte jag har tid. Men jag kan väl skriva lite vad jag tyckte. Kortfattat kan man säga att det är precis vad man får, ett Borderlands. Det är typ det första dom gjorde fast med nya karaktärer i nya miljöer. Grafiken är underbar med sin Cel Shading, humorn finns där, och massor av vapen, precis som ettan. Med andra ord man får vad man betalar för, ett Borderlands, varken mer eller mindre. Så tycker man om det första spelet och vill ha mera så köp det.
Jag spelade några gånger online men det var bara typ nu det var roligt även om dom andra spelarna som typiskt nog är tolv åriga britter.
Det finns många DLC´n till spelet. Är det något du ska ladda ner?
Nej inte just nu för tillfället. Nu är det färdigt för att läggas på hyllan och jag får ge mig i kast med nästa spel i högen.

IMG_4541

Men eftersom jag inte kommer skriva en recension så kan jag avsluta med att sätta några plus och minus.
+ Grafiken
+ Ljud/Musik
+ Handkontroll
+ Story
+/- Grafiken var snyggt gjord men vissa miljöer kändes lite tråkiga.

Ha de så bra och krama varandra ute i spelvärlden 🙂

 

Foto: Torbjörn Sellergren

Kommentera

