Ready, Set, FIGHT!!!

Idag kom äntligen ett paket jag väntade på. Jag ska vara ärlig med att säga att jag innan inte var ett fan utav fightingspel och jag vet inte om jag är det nu. Men på sistone har nyfikenheten vakat över mig och jag tog saken i händerna och skaffa ett. Först fick jag kolla upp vilka typ av fightingspel det fanns på marknaden. Sen efter jag listat dom största så kollade jag upp vilket som var det mest populäraste. I slutet blev det spelet Street Fighter IV. Jag hittade Collection Edition på Tradera till en billig penning och idag kom som sagt paketet. Så låt oss ta en titt på innehållet.

IMG_4561

För det första är det en snyggt ritad Chun-Li (tror jag det stavas) på ena sidan av kartongen. När man vänder på den så ser det ut som en scen till en dockteater och två plast (tror jag) figurer, Ryu och Viper.
När man öppnar kartongen på en av sidorna så drar man ut ett plastpaket med dom ovannämnda figurerna. Plasten är hopnitad så man får tänka några gånger om man vill öppna plasten.

IMG_4564

I ett specialfack i kartongen ligger självaste spelet och en speciell handbok eller rättare sagt ett häfte där dom har ritat upp dom olika specialattackerna. På baksidan av häftet finns en kod för nerladdning av olika utstyrslar.

IMG_4566

I omslaget finns det som vanligt ett spel och en manual. Men i denna utgåvan har dom skickat med en extraskiva med en långfilm eller klipp från en film, jag får kolla upp det närmare.

IMG_4568

Jag köpte det här spelet av en nyfikenhet och ha ett spel att spela med flickvännen, om hon vill dvs. Isf kommer det upp ett filmklipp.

IMG_4569

IMG_4570

Ha det så bra och krama  varandra ute i spelvärlden 🙂

Etiketter: , , , , , ,

Kommentera

